HTML

It's my fucking life :)

Néhány sor szánalmas kis életemről XD meg 1-2 olyan dolog ami engem érdekel.

Friss topikok

  • dimmuborgir4ever: Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..... (2011.05.21. 12:03) Faszom ki van már :/

Linkblog

Archívum

2011.05.11. 16:38 dimmuborgir4ever

Az az igazság, hogy fogalmam sincs mit irhatnék most..

Túl vagyok egy 2napos osztálykiránduláson, odab*szós volt, sőt nagyon jó....

Na mind1.. Ma itthon punnyadás egész nap, kivéve sulit ugye, az volt a legjobb része a napnak...

Ő szokásához hiven megint gyönyörű volt, én meg csak rá tudtam gondolni, órákon, mindig...

Matekon, szerintem először fordult elő eddig, hogy figyeltem órán, ez elég nagy dolog ám X'D

Még mindig nem tudok mit irni, szóval rövid poszt lesz :P Ákos fanatikus lettem, lehetne falunapokon koncertje (YN)..

Koncertről jut eszembe, július 10, remélem úgy lesz ahogy szeretném, és Ő is eljön velem, bár szinte semmi esély rá :/

Holnap csütörtök, 4 órám lesz :/ csak szünetben láthatom Őt, és ez cinkes, a 4 óra pedig azt is jelenti, hogy ha kések kicsit suliból, akkor csak 3 szünet, szóval ez cida :'S

      MY DYING BRIDE - FOR YOU <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyfuckinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr302896063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása