HTML

It's my fucking life :)

Néhány sor szánalmas kis életemről XD meg 1-2 olyan dolog ami engem érdekel.

Friss topikok

  • dimmuborgir4ever: Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..... (2011.05.21. 12:03) Faszom ki van már :/

Linkblog

Archívum

Depresszió.........

2011.05.18. 19:39 dimmuborgir4ever

Lassan kiüt már a depresszióm, olyan szinten szarul érzem magam :/

Hiányzik életem értelme, nem volt suliban, aggódom érte :'S

Eszembe jutott Megint, a TVD utáni este, mikor megöleltem, úgy vissza mennék az időbe :S

Akkor kellett volna gondolkodni, és az eszemmel, de nem, mással voltam elfoglalva..

Olyan értelmetlen ez az egész, mintha csak én nem érteném, de senki nem mondaná el mi van...

Csak azt érzem, hogy egyre jobban szeretem, pedig nem kellene :/

Úgy hiányzik az-az ölelés, vagy amikor a szemembe néz :'S Olyan gyönyörű kék szemei senkinek nincsenek, mint neki... Csak láthatnám újra :'S

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyfuckinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr722914723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása