HTML

It's my fucking life :)

Néhány sor szánalmas kis életemről XD meg 1-2 olyan dolog ami engem érdekel.

Friss topikok

  • dimmuborgir4ever: Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..... (2011.05.21. 12:03) Faszom ki van már :/

Linkblog

Archívum

Faszom ki van már :/

2011.05.20. 18:05 dimmuborgir4ever

Előre szólok mielőtt Ő kinyirna ezért, hogy csak azért tettem ki ezt a posztot mert máshogy nem tudom megmutatni Szabinak ezt a beszélgetést, na lássuk a "medvét" :S

"Szombaton meg megyünk sétálni,úgy volt,h ma együtt alszunk,csak hát nem jött össze.
[Te]
Jelentem · 13:43
"együtt alszunk" ? uhh X'D
[Patri Varga]
Jelentem · 13:44
aham.miért ne? csak hát nem biztos,h abból alvás lett volna,aztán ejtettük a témát.
[Te]
Jelentem · 13:45
hát nem tudom :'D én nem szoktam a barátaimmal aludni, főleg nem ellenkező nemű baráttal :') én a kutyámmal alszom X'D
sz*r lesz h Laci nem jön táborba :/:/
[Patri Varga]
Jelentem · 13:46
csúcs.hát ebből is látszik,hogy nem illesz a világunkba.
[Te]
Jelentem · 13:47
most mondjam azt hogy én is aludnék veled ? :'D Lacival már kevésbé
[Patri Varga]
Jelentem · 13:48
Mondhatod,csak én leköpnélek.
[Te]
Jelentem · 13:48
igy fb-n keresztül nehéz lesz, de egyébként miért ? mi a **** bajod velem ?
[Patri Varga]
Jelentem · 13:50
Tudod mikor leszel te az én bajom? chh..soha! nem pazarolnám rád az időmet .
[Te]
Jelentem · 13:51
nem ezt mondtam, csak azt kérdeztem h mi a fene bajod van velem ? gondoltam hogy nem vagyok a bajod, de értelmes választ is adhatnál
[Patri Varga]
Jelentem · 13:52
Értelmes választ kérsz?
Egy szó elég?
[Te]
Jelentem · 13:52
inkább hosszabban ha az időd engedi
de mondd
[Patri Varga]
Jelentem · 13:53
Bocsi,egy szót mondok csak,ha nem baj.
[Te]
Jelentem · 13:54
nem baj, csak mondd, de ha az lesz amire gondolok, akkor visszakérdezem hogy miért
[Patri Varga]
Jelentem · 13:55
UTÁLLAK!!!
[Te]
Jelentem · 13:55
ez eddig is nyilvánvaló volt, de épp azt kérdeztem hogy miért ?
adtam valami okot rá ???
[Patri Varga]
Jelentem · 13:56
Nem vagy rá méltó,hogy soroljam.
[Te]
Jelentem · 13:58
sorold nyugodtan, inkább nem mondok semmit, mert még bunkó is leszek -.-"
[Patri Varga]
Jelentem · 13:59
Haggyál már békén!
[Te]
Jelentem · 13:59
"nem vagy rá méltó"
[Patri Varga]
Jelentem · 14:00
Persze,majd pont neked koptatom a billentyűzetet..chh..
[Te]
Jelentem · 14:00
Laci ezt látná nagyot csalódna benned, tahó vagy :'D
[Patri Varga]
Jelentem · 14:00
Na csááá.
És ezt pont te mondod?!
aszta kurva.
[Te]
Jelentem · 14:01
miért is ?
am a csak a hülye nem veszi észre hogy nem csak barátként nézel a lacira(és ő is tudja ezt szerintem XD)
[Patri Varga]
Jelentem · 14:05
Bazd meg a kurva ge*************!!!!!!!!!!
[Te]
Jelentem · 14:06
szánalmas amikor egy lány káromkodik, szint meg van :'D
[Patri Varga]
Jelentem · 14:06
Tudod mit,ha értelmes ember lennél,rájöttél volna,h szopatlak.xD
Te olyan hülye vagy istenem.:D:D
Na csááá
[Te]
Jelentem · 14:07
mármint mivel ? :'D ha értelmes lennék most sirnék, de nem vagyok az
szopatsz, mert annyi tisztesség nincs benned, hogy megmond hogy mi a fasz van ;);)
[Patri Varga]
Jelentem · 14:09
Az van,h nem bírom a képedet,fogd már fel.! haggyál békén! ÖRÖKRE!!!!!
[Te]
Jelentem · 14:09
ha értelmes lennél rájöhettél volna hogy direkt idegesitelek XD
[Patri Varga]
Jelentem · 14:11
Feltűnt nyugodj meg! KÖNYÖRÖGVE KÉRLEK!!!HAGGYÁL MÁR BÉKÉN,NE SZÓLJ,HOZZÁM,NE ÍRJ RÁ,NE IS NÉZZ RÁM!HAGGYÁL ÉLNI! SZÁLLJ LE RÓLAM!ÉS FELEJTS EL Ö R Ö K R E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Te]
Jelentem · 14:13
most mondhatnám azt hogy nem hagylak békén, de mi értelme lenne ? nem fogok olyan lenni veled mint TE, de igy is utálsz szóval mind1 X'D
[Patri Varga]
Jelentem · 14:15
Miért,én milyen vagyok?
[Te]
Jelentem · 14:16
"barátok lehetünk" közben meg ok nélkül utálsz, felemelő érzés, mondhatom... főleg másodszor.."

A végét nem tudtam elmenteni, de ahhoz amúgy sincs sztem semmi köze senkinek :/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyfuckinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr292919726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patri<3 2011.05.20. 20:42:57

Ez komoly?! Na látod,ennyi! +1 indok.Jól haladsz;) Neem hiszem el komolyan mondom! És annak a Szabi mittoménkinek,nem tudtad volna NEM publikusan leírni? Te jóó Isten. És vajon hanyadik emberke ez a Szabi? A 99.? És amúgy meg:Igen! Nem csak barát,hanem LEGJOBB barát.Ami te már sose leszel,nézz a tükörbe és köszönd meg magadnak.Ámen. Asszem ez a szöveg ismerős,nemtom miért nem lehetett ezt is bemásolgatni..abban úgylátszik nagyon jó vagy..chh..

dimmuborgir4ever · http://itsmyfuckinglife.blog.hu 2011.05.21. 12:03:27

Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..
Meg mondod nekem ki a f*szom akart a legjobb barátod lenni ? Én biztos nem...
Amúgy tök jó érzés lehet neked, hogy a "legjobb barátodnak" még csak 3. se vagy XD Magadnak se mered bevallani, hogy bele szerettél..
De komolyan, te mondtad, hogy ne szóljak hozzád, erre kommentelsz a blogomra ?!
süti beállítások módosítása