HTML

It's my fucking life :)

Néhány sor szánalmas kis életemről XD meg 1-2 olyan dolog ami engem érdekel.

Friss topikok

  • dimmuborgir4ever: Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..... (2011.05.21. 12:03) Faszom ki van már :/

Linkblog

Archívum

"Valami véget ért" vagy "Minden most kezdődik el" ?!

2011.05.04. 14:45 dimmuborgir4ever

Ma suli... Most már legalább tudom mi van/mi lehet/mi lesz köztem és Ő közte, talán barátság... Azt hiszem "Valami véget ért", olyan furcsa belegondolni ebbe, de mint már irtam, lehet, hogy még csak most kezdődik el minden, még bizonytalan...

Ami viszont biztos: Rohadt módon fáj valamim, azt nem tudom, hogy milyen szervem/testrészem az, de remélem, hogy semmi komoly :O bár egyszerűbb lenne meghalni...

Még ma Tánc, csak Ő nem akarja, hogy ott legyek, de ha törik ha szakad akkor is elmegyek, nem csak miatta jártam eddig se, ott vannak a barátaim, ha Ő nem tartja magát annak, hát nézzen levegőnek :'(

Na de előbb még le kell koptatnom valakit, imádok sziveket összetörni, ahogy az enyémet is szokták, tiszta élvezet...(Ha nem látod benne az iróniát, magadra vess)

Péntek-Szombat osztály kirándulás, várom, de nem tudom miért, legalább 2 napig tesztelem magamat, hogy birom ki nélküle.... Nem vagyok egyedül ezzel úgy érzem :/

Teljesen sz*r ez az egész hét, nem tudok már mit csinálni...Hogyan tudnék nélküle élni ?! Eldöntöttem magamban, hogy akármilyen nehéz is lesz, de CSAK BARÁTOK leszünk, és happy, mert ha elvesztem mint barátot, abba belehalok, nem merem ezt kockáztatni...

Kispál és a borz - Ha az életben<3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyfuckinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr172877192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása