HTML

It's my fucking life :)

Néhány sor szánalmas kis életemről XD meg 1-2 olyan dolog ami engem érdekel.

Friss topikok

  • dimmuborgir4ever: Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..... (2011.05.21. 12:03) Faszom ki van már :/

Linkblog

Archívum

2011.05.03. 16:17 dimmuborgir4ever

Nagyon jó, hogy ezzel kell inditanom a posztot de, Tomi ha megteszed akkor tudod, hogy mit mondtam, ne csináld, nem ér annyit az egész :/ Mai napom is nagyon fasza most :S Komolyan, jó lenne most már megbeszélni mindent amit akarok, de én nem merek ezzel odamenni Ő hozzá...Gondolom utál, de azt én nem tudnám elfogadni, nem tudom már mit tegyek, csak annyit tudok, hogy Nem akarok és nem tudok nélküle élni :$ Remélem Ő is elolvassa amiket irok, legalább tudnám mit érez, barátok vagyunk, utál, esetleg szeret... nem akarja valaki elmagyarázni nekem ?!

Ákos - Minden egyszerű dalban <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyfuckinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr52874763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása