HTML

It's my fucking life :)

Néhány sor szánalmas kis életemről XD meg 1-2 olyan dolog ami engem érdekel.

Friss topikok

  • dimmuborgir4ever: Igen abban baszott jó vagyok, és nem a 99., csak 3. és a legjobb barátaimnak csak köze van hozzá..... (2011.05.21. 12:03) Faszom ki van már :/

Linkblog

Archívum

Első posztom ...

2011.05.02. 18:52 dimmuborgir4ever

Igen, ez új blog :D ne szólj be, az előzőt inkább hagytam a francba mert nem érdekelt senkit...

Na hol is kezdjem, alap, hogy Ő nála, na igen, csak tudnám mit akar, meg mi lesz, azt tudom, hogy szeretem és nem akarom elvesziteni...

Valakinek meg rohadtul elegem van a kavarásaiból, remélem élvezi mert én nem :) De nem érdekel, ha ettől élvez el, hát csinálja -.-"

 Suliban voltak dolgok, Ágai-t csörgetés angol órán, meg Magdi néni szivatás :)legjobb biosz órák ezek :D

 Mióta hazajöttem egyfolytában 3 számot hallgatok, Jay Sean - Stay, Dimmu Borgir - Puritania, Kaukázus - Tartós béke, a poén csak az

hogy eddig egyiket se szerettem, most viszont nagyon :) (Sok hülye dumám, de kit érdekel ugye ..) megkaptam ma 3 embertől is, hogy túl lelkizős vagyok...

Mondjuk igazuk is van, de nem vagyok mindig ilyen, ez most csak igy jön :/ 

"Angyal szerint áldás, ördög szerint nem, az ember nyelvén ez szerelem."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyfuckinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr522872321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása